W natłoku pracy oraz zdarzeń codzienności może być nam trudno dostrzec oraz zaspokoić wszystkie potrzeby naszych dzieci – możemy się czasem zagubić, a zależy nam, aby wychowanie i wspieranie rozwoju młodego człowieka były jak najbardziej efektywne. Tworzymy zespół specjalistów, którzy zawsze są gotowi do rozmowy, udzielenia fachowej porady i do współpracy.
Diagnoza psychologiczna
Diagnoza pedagogiczna
Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna (m.in.: diagnoza dysleksji, dysortografii, dysgrafii, dyskalkulii, w związku z trudnościami rozwojowymi, diagnoza inteligencji, gotowości szkolnej dzieci 5- i 6-letnich, odroczenia obowiązku szkolnego lub wcześniejszego rozpoczęcia edukacji szkolnej).
Diagnoza logopedyczna
Diagnoza Integracji Sensorycznej
Terapia pedagogiczna – obejmuje pracę z dziećmi mającymi trudności dydaktyczne (dysleksja, dysortografia, dyskalkulia) oraz z ryzykiem dysleksji rozwojowej.
Terapia psychologiczna – znajduje zastosowanie w wielu problemach dzieci i młodzieży – ADHD, zaburzenia: lękowe, nastroju (depresja), odżywiania (anoreksja, bulimia).
Terapia z pedagogiem specjalnym – rewalidacja i edukacja osób z autyzmem, w tym z Zespołem Aspergera oraz innymi zaburzeniami całościowymi, a także terapia osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Terapia logopedyczna – stymulowanie rozwoju mowy, doskonalenie wymowy już ukształtowanej i niwelowanie wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy, alalii oraz afazji, jąkania, niepłynności mowy, zaburzeń komunikacji.
Terapia Integracji Sensorycznej – kształtowanie prawidłowej organizacji wrażeń bodźców napływających przez receptory i ułatwienie dziecku funkcjonowania w różnym otoczeniu. Terapeuta SI prowadzi zajęcia z wykorzystaniem pomocy sensorycznych, w specjalnie przygotowanej pracowni.
Terapia ręki – zespół indywidualnie przygotowanych działań i ćwiczeń, umożliwiających usprawnienie mechanizmów odpowiedzialnych za kontrolowanie ruchów kończyn górnych.
Logopedyczna – pobudzanie do aktywności słownej oraz praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy, przyswojonych w czasie ćwiczeń i zadań. W grupie wykonywane są ćwiczenia artykulacyjne, m.in.: wysuwanie języka, liczenie językiem zębów, dotykanie do tylnych zębów oraz nosa, dmuchanie i wiele innych.
Trening Umiejętności Społecznych – kształtowanie umiejętności społecznych oraz komunikacyjnych, wspomaganie rozwoju emocjonalnego i osobistego. Praca w grupie pozwala na efektywną naukę funkcjonowania w społeczeństwie.
Konsultacja z psychologiem lub pedagogiem – spotkanie zalecane, gdy rodzic zauważa, że dziecko boryka się z trudnościami w budowaniu kontaktów z rówieśnikami lub z dorosłymi, jest agresywne, nadmiernie buntuje się lub przeciwnie – jest bardzo nieśmiałe, lękliwe, wycofane. Wskazane są również rodzicom doświadczającym wątpliwości co do prawidłowości rozwoju swojego dziecka.
Konsultacja z terapeutą SI – na taką konsultację warto wybrać się, gdy dziecko m.in. ma problem z: koncentracją, kontrolowaniem emocji, napięciem mięśniowym, ma zwiększoną wrażliwość na zapachy, ból, głośne dźwięki i wiele innych. Podczas spotkania terapeuta ocenia zakres sensoryczny, który jest głównym powodem wizyty. To forma badania przesiewowego, które kończy się ustnym przekazaniem zaleceń i spostrzeżeń.
Zapraszamy do skorzystania z poradni psychologiczno-pedagogicznej Klonowic, gdzie możesz wybrać tryb spotkań najlepiej odpowiadający potrzebom Twojego dziecka – jednorazowe sesje lub pakiety spotkań.
Pakiety terapeutyczne to doskonała opcja, jeśli Twoje dziecko potrzebuje długotrwałego wsparcia. Oczywiście to Ty decydujesz, w jakim systemie chcesz korzystać z naszych usług. Oferujemy pakiety obejmujące 4, 8 lub 12 spotkań z naszymi specjalistami (psycholog, pedagog, terapeuta ręki, terapeuta integracji sensorycznej).
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami! e-mail: poradnia@klonowic.pl, tel. 515 271 440
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
al. Warszawska 94
20-824 Lublin
Klonowic sp. z o.o.
al. Warszawska 94
20-824 Lublin
NIP: 712-344-00-07
RSPO: 274028
REGON: 385038530
Nr rachunku bankowego:
98 1140 1094 0000 5693 6500 1001