język polski
Kwalifikacje zawodowe:
Magister filologii polskiej, terapeuta pedagogiczny (praca z uczniami z dysleksją rozwojową).
Postawa życiowa:
Posiada doświadczenie w pracy z uczniami szkoły podstawowej i średniej, a także w programach polskim i międzynarodowym. Kładzie duży nacisk na to, by dzięki świadomości językowej i kontaktowi z literaturą stawali się wrażliwymi oraz świadomymi członkami społeczeństwa, osobami rozumiejącymi siebie i innych, umiejącymi pracować w każdym zespole.
Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w kursach i szkoleniach, a także poprzez samokształcenie – zwłaszcza w obszarze psychologii edukacji. Wysokie wyniki egzaminacyjne uczniów są dla niej bardzo ważnym celem, ale dba o to, by nie przysłaniały one istoty nauczania jako zindywidualizowanego poznawczo-emocjonalnego procesu, uwzględniającego zdolności i potrzeby ucznia jako jednostki.